חברת קוויקסילבר ורוקסי יוצאת בקמפיין שמיקודו בצורך לשמור על מקורות המים.
כבר מעל 10 שנים שקבוצת קוויקסילבר פועלת ברקע תחת הסלוגן " אל תשמיד את מה שבאת להנות ממנו". החברה משלבת תכנון ידידותי לסביבה של מוצרים ואף אירחה ארועים מעודדי מודעות סביבתית.
בעזרת ה "Green Campaign " קוויקסילבר ורוקסי שואפת לרתום את ההכרות הגלובלית של הציבור עם המותגים על מנת לקדם מודעות לצורך בשמירה על מקורות המים. במטרה להגיע לקהל הרחב ביותר שניתן, תוך התמקדות בגולשים צעירים.
מוצרים שמשקפים את המחויבות הסביבתית:
במקביל למוצרים הירוקים, קו מוגבל של חולצות וצמידים הנושאים את הסלוגן "No Water Sucks" יקבל מקום בחנויות קוויקסילבר. על כל מוצר מהליין תתרום החברה יורו אחד לטובת פרוייקטים מתכנית "Save Your Logo" שבה פעילים מספר מותגים אשר כללו כחלק מהלוגו שלהם אלמנטים מהטבע, במטרה לשמר את אלמנטים אלו שתרמו להצלחתם. מההר אל הגל,הלוגו של קוויקסילבר ורוקסי מצביע על אלמנטים מהטבע הכוללים מים, הזורמים בין פסגות מושלגות, נהרות ואוקיינוסים.
חומרי "אקו" ידידותיים
המוצרים הירוקים הם חלק אינטרגרלי מהקולקציות. וניתן להבחין שהתגית בפריטים אלו עשויה מנייר ממוחזר. הפריטים עצמם עשויים בעיקר מכותנה אורגנית או פוליאסטר ממוחזר.
קצת במספרים:
ייצור מוצרי כותנה אורגנית של קוויקסילבר אירופה
2001: 5 טון שהפכו ל 10,000 פריטי לבוש.
2009: 130 טון, שהפכו ל 520,000 פריטי לבוש.
ייצור מפוליאסטר ממוחזר בקוויקסילבר אירופה
2008: 25,000 פריטים.
2009: 126,000 פריטים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה